برنا نوشت: مروارید: جشنواره فیلم فجر در مشهد، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می شود / فیلم فجر به مشهد رسید :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

برنا نوشت: مروارید: جشنواره فیلم فجر در مشهد، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می شود / فیلم فجر به مشهد رسید

  • ۵۰۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با سی و نهمین دوره این جشنواره، در مشهد برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر مروارید با بیان این خبر افزود: با توجه به تغییر وضعیت شهرهای کشور، مسوولین برگزاری جشنواره سی و نهم تصمیم گرفتند این جشنواره، در مرکز استان ها نیز برگزار شود. وی ادامه داد: تفاهم نامه برگزاری جشنواره امضا شده است و در حال پیگیری این جشنواره در مشهد هستیم.

با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر، مهمترین رویداد هنری در کشور میباشد، برگزاری این رویداد، همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، درآغاز دهه فجر، به تقویت  امید و نشاط اجتماعی، مینجامد که مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

دبیر جشنواره فیلم فجر در مشهد افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر، در ادامه "زیست کرونایی" و در راستای کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر است.


او اضافه کرد: هر چند شرایط بهداشتی ، بهبود پیدا کرده است، اما ستاد برگزاری جشنواره ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی است و محدودیت های فعلی کرونا برای این جشنواره نیز وجود دارد. آخرین اکران در سینماها، ساعت ۸ شب به پایان می رسد و سالن ها تنها با ظرفیت یک سوم صندلی ها، بلیط فروشی خواهند کرد. برای حفظ پروتکل های بهداشتی، هیچ فروش بلیط گیشه ای وجود ندارد و فروش بلیط به صورت اینترنتی و سایت های اعلام شده است.


وی گفت: با اعلام جدول اکران از سوی تهران جزئیات برگزاری جشنواره را اعلام خواهیم کرد.


:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2490



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی