معاون سازمان فرهنگی شهرداری مشهد: شهرک سینمایی مشهد از فناوری‌های روز جهان برخوردار خواهد بود :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

معاون سازمان فرهنگی شهرداری مشهد: شهرک سینمایی مشهد از فناوری‌های روز جهان برخوردار خواهد بود

  • ۳۵۶

معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد گفت: شهرک سینمایی در مشهد زیرساختی دائمی است و از فناوری روز و استانداردهای جهانی برای احداث آن استفاده خواهد شد. یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص احداث شهرک سینمایی مشهد با نظر شورای شهر اظهار کرد: مشهد کلان‌شهری است که با توجه به نگاهی که مسئولان شهری دارند نیاز به شهرک سینمایی دارد اما مهم‌ترین موضوع مکان‌یابی برای این پروژه است. اول کار باید مکان‌های مناسب پیدا شود و بر اساس بررسی‌ها پادگان ارتش یکی از مکان‌هایی است که برای این کار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرک سینمایی می‌تواند هم لوکیشنی برای ساخت فیلم‌های سینمایی با نگاه تاریخی و هویتی و هم محلی برای گردشگری باشد تا موجب درآمدزایی نیز بشود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: اگر زیرساختی در مشهد مانند شهرک سینمایی احداث شود، باید با شرایط، اندازه و سبک شهری مشهد ساخته شود و بر این اساس از فناوری روز و استانداردهای جهانی با نگاه به هویت ملی و بومی شهر مشهد در تمام موارد استفاده خواهد شد.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: مسائل بعدی مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری، جزئیات و شرایط احداث شهرک سینمایی است. در مرحله نهایی نیز از کمک طراحان و سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود.

انتهای پیام

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2695



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی