پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰همزمان با جشنواره فیلم فجر مشهد افتتاح می‌شود :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰همزمان با جشنواره فیلم فجر مشهد افتتاح می‌شود

  • ۶۵۶

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار از افتتاح این پردیس سینمایی از امروز، ۱۶ بهمن‌ ماه، با اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد. علی عباس‌زادگان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز به کار این سینمای تازه تاسیس، اظهار کرد: مجموع فضای پردیس سینمایی پارک‌بازار مشهد ۳۴۰۰ متر و فضای داخل سالن‌ها شامل ۱۱۰۰ متر می‌شود. این سینما دارای ۶ سالن است که سالن‌ شماره یک آن شامل ۲۴۰ صندلی، سالن شماره دو ۷۷ صندلی، سالن شماره سه ۱۲۰ صندلی، سالن شماره چهار ۱۲۸ صندلی، سالن شماره پنج ۱۱۲ صندلی و سالن شماره ۶ دارای ۹۷ صندلی می‌شود که مجموع آن‌ها به حدود ۸۰۰ صندلی می‌رسد.

وی افزود: این پردیس سینمایی توسط سازنده پردیس سینمایی اطلس ساخته شده و با تجربه‌ای از که ساخت آن سینما به دست آورده بوده سعی کرده تا کم‌ و کسری‌هایی که در آن سینما وجود داشته است را در این سینما رفع کند. بر این اساس شیب سالن‌ها از اکثر مجتمع‌های تجاری بیشتر است و زاویه را از زاویه استاندارد بیشتر رعایت کرده‌ایم.

مدیر پردیس سینمایی پارک‌بازار خاطرنشان کرد: برای فضای رفت‌وآمد مخاطبان در راهروهای سالن‌ها فضای زیادی را در نظر گرفتیم. همچنین برخلاف اکثر سینماها که از بسته حمایتی استفاده می‌کنند و پرده چینی نصب می‌کنند، ما برای پردیس سینمایی پارک‌بازار از پرده فرانسوی استفاده کردیم و تمام صوت و تصویر سینما به‌روزترین نسخه موجود در بازار است.

عباس‌زادگان با اشاره به استقبال مردم از اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در پردیس سینمایی پارک‌بازار، بیان کرد: از روز گذشته با قرار گرفتن سانس‌ها در سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، ظرفیت سالن سینمای پارک‌بازار برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مشهد، برای تمام فیلم‌ها به غیر از سه فیلم بیرو، شب‌های طلایی و لایه‌های دروغ تکمیل شده است‌. همچنین اکران‌های عمومی این سینما از امشب آغاز می‌شود و همانند دیگر سینماها فعالیت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، پردیس سینمایی پارک‌بازار در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، فیلم‌های «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری،بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «شب طلایی‌» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، «شهرک» به  کارگردانی علی حضرتی، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب را اکران خواهد کرد.

انتهای پیام

>>> برای دریافت پوستر در ابعاد بزرگتر و کیفیت بهتر، اینجا را کلیک فرمایید.

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2654



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی