فراخوان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای نقش آفرینی رسانه ها در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

فراخوان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برای نقش آفرینی رسانه ها در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

  • ۴۴۳

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با انتشار فراخوانی از نقش آفرینی متفاوت رسانه ها در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در نظر دارد به منظور نقش‌آفرینی هر چه بیشتر رسانه‌های استان در رویداد مهم فرهنگی و هنری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ( همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر) برنامه سازی و پوشش خبری آثار اکران شده در هر یک از مجتمع های سینمایی را در اختیار یک رسانه قرار دهد.

ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در نظر دارد به منظور نقش‌آفرینی هر چه بیشتر رسانه‌های استان در رویداد مهم فرهنگی و هنری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ( همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر) برنامه سازی و پوشش خبری آثار اکران شده در هر یک از مجتمع های سینمایی را در اختیار یک رسانه قرار دهد.

بدین منظور کمیته رسانه با مسئولیت بسیج رسانه، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری با مسئولیت شهرداری مشهد، کمیته نقد و پژوهش با مسئولیت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی تشکیل شده است.

شرایط حضور رسانه های متقاضی در این طرح، نخست این است که متقاضیان با مشارکت مدیریت مجموعه سینمایی و پشتیبانی کمیته های مذکور یک مرکز رسانه‌ای (استودیو) راه اندازی و در طول اکران فیلم های جشنواره تولیدات مستمر خبری تحلیلی داشته باشند.

دوم اینکه متقاضیان با هماهنگی کمیته نقد و پژوهش پس از اکران هر یک از شانزده فیلم حاضر در جشنواره نشست نقد و بررسی برگزار و پوشش رسانه‌ای دهند.

مهلت و نحوه ارسال درخواست و طرح پیشنهادی، ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹ بهمن ماه۱۴۰۰ است و علاقه مندان می توانند پیشنهادات خود را در بستر پیام رسان ایتا به آدرسJfilmfajr_khr @ و شماره ۰۹۹۰۴۶۰۷۶۳۹ ارسال کنند.

آثار فاخر و ارزشمند تولید شده در قالب برنامه‌های تلویزیونی در سطح ملی و استانی پخش و در پایان جشنواره نشان رسانه برتر و تقدیر از سوی ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر به ایشان اهدا خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در این کلانشهر برگزار می شود. 

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2616



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی