جشنواره فیلم فجر مشهد در بلاتکلیفی/ هنوز تعداد فیلم‌ها و سینماها مشخص نشده است :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

جشنواره فیلم فجر مشهد در بلاتکلیفی/ هنوز تعداد فیلم‌ها و سینماها مشخص نشده است

  • ۱۴۴۱

مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ بهمن‌ ماه آغاز به کار خواهد کرد، اما هنوز فیلم‎‌ها و تعداد سینماها مشخص نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت طباطبایی در جمع خبرنگاران درباره نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد، اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر مشهد از 15بهمن ماه طبق روال هر ساله کار خود را شروع می‌کند اما متاسفانه تا به امروز نه تعداد سینماها مشخص است و نه تعداد فیلم‌هایی که قرار است در مشهد اکران شود.

وی افزود: ما به عنوان متولی حوزه فرهنگ و سینما در شهرمشهد پیشنهادات خود را مبنی بر استفاده حداکثری از سینماها به ستاد دبیرخانه مرکزی جشنواره ارائه کرده‌ایم و منتظر نتیجه هستیم اما تا به امروز خبری دریافت نکرده‌ایم.

طباطبایی تصریح کرد:6 سینمای فعال و 2 سینمای آماده بهره‌برداری در مشهد داریم که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت تمام این 8سینما در جشنواره فیلم فجر 1400 استفاده کنیم بهرحال ما تابع ستاد جشنواره فجر کشور هستیم و منتظریم تا نتیجه نهایی برای حضور تعداد سینماها و فیلم‌های جشنواره را اعلام کنند.ضمن اینکه هنوز بلیت فروشی فیلم‌های جشنواره و ساعت‌های اکران مشخص نیست.

مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با اشاره به برگزاری جشن سیمرغ سینمای خراسان در کنار نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، اظهارداشت: چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان را نیز امسال برگزار خواهیم کرد و فیلم‌های خوبی را نیز در این بخش اکران خواهیم کرد؛ چراکه این بخش به دلیل ارتقاء سطح فرهنگی مخاطبان و سطح فنی هنرمندان می‌تواند به اندازه فیلم‌های جشنواره فجر بسیار حائز اهمیت باشد.

طباطبایی در پایان گفت: پیگیر مشخص شدن سینماها و فیلم‌ها هستیم و قرار است که این موضوع در همین هفته مشخص شود و امیدواریم مانند سال‌های گذشته بتوانیم یک سینما را به عنوان سینمای رسانه مشخص کنیم تا اصحاب رسانه بتوانند به تماشای فیلم‌ها بپردازند.در حال حاضر نیز طی جلساتی به نقد و بررسی جشنواره سال‌ گذشته می‌پردازیم تا امسال بتوانیم جشنواره را بهتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.


:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2607



  • دانشجو

    قبلا سایت جشنواره تهران یه منویی به نام استانها داشت ولی امسال حذفش کردن! واقعا دست مریزاد با این احترام گذاشتن شون به مردم تو شهرستانها که اصلا براشون مهم نیستن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی