۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، برپایی «پنجمین جشن سیمرغ خراسان رضوی» در مشهد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، برپایی «پنجمین جشن سیمرغ خراسان رضوی» در مشهد

  • ۲۴۱

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی فرصت مناسبی برای فیلمسازان مشهدی است تا آثار تولیدی خود را ارسال کنند و دیده شوند. سیدوحید حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جشن سینمای سیمرغ مختص فیلمسازان خراسانی است. آن دسته از فیلمسازان استان که آثارشان در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی پذیرفته نمی‌شود، آثار  خود را به این جشنواره ارسال می‌کنند و این جشنواره می‌تواند به نوعی فرصت خوبی برای این دسته از افراد باشد تا آثارشان بهتر دیده شود.

وی اضافه کرد: موضوعات این جشنواره آزاد است، اما با توجه به گرمای زمین و کم‌آبی، این موضوع را نیز به این دوره از جشنواره اضافه کرده‌ایم تا فیلمسازانی که در این حوزه اثری دارند این فرصت را داشه باشند که اثر تولیدی خود را ارسال کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه جشن سینمای سیمرغ ویژه فیلمسازان مشهدی است و در مشهد برگزار می‌شود، از همین‌رو تاکنون ۱۱۶ اثر از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته این جشنواره در حاشیه فیلم فجر مشهد برگزار می‌شد و به نوعی در معرض دید قرار نمی‌گرفت، به همین دلیل زمان برگزاری این دوره از جشنواره را به شهریورماه موکول کردیم.

وی تصریح کرد: این جشنواره بنا بود روز۲۱ شهریورماه همزمان با روز ملی سینما برگزار شود، اما به دلیل ایام سوگواری امام حسین(ع) و دهه آخر صفر، بنا شد که ۲۶ شهریور روز افتتاحیه این جشنواره باشد و تا ۲۸ شهریورماه که روز اختتامیه آن خواهد بود، ادامه داشته باشد.

مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گفتنی است که این جشنواره تا ۱۵ مردادماه تمدید شده است و داوران این دوره هنوز انتخاب نشده‌اند.

انتهای پیام

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2728



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی