موافقت با واکسیناسیون سینماگران خراسان رضوی به مناسبت روز ملی سینما (۲۱ شهریور ماه) :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

موافقت با واکسیناسیون سینماگران خراسان رضوی به مناسبت روز ملی سینما (۲۱ شهریور ماه)

  • ۷۰۸

رییس اداره سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پیرو مکاتبه‌ با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، درخواست واکسیناسیون اهالی سینما به عنوان هدیه به آنان در روز ملی سینما مورد موافقت قرار گرفت. سید حجت طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بر این اساس به مناسبت روز ملی سینما (۲۱ شهریور ماه) اهالی سینما و هنرمندان این عرصه در مشهد در برابر ویروس کرونا واکسینه می شوند.

وی اضافه کرد: هنوز مکان مورد نظر برای انجام واکسیناسیون هنرمندان و اهالی سینما در این روز قطعی نشده اما پیشنهاد ما مجتمع فرهنگی – هنری امام رضا(ع) واقع در بوستان ملت مشهد است.

یادآور می شود دستورالعمل واکسیناسیون هنرمندان در کل کشور به مراکز مربوطه ابلاغ شده و این مهم با همکاری مرکز بهداشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برای هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در حال انجام است.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ظهر دیروز چهارشنبه تا ظهر امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۸۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و سه هزار و ۶۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع، تعداد جان باختگان این بیماری به ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ تن رسید.

همچنین تا کنون چهار میلیون و ۴۸۱ هزار و ۸۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و هفت هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و تاکنون ۲۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۲۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۹۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۲ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۲۷ دُز رسیده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2576



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی