تسنیم پای حرف مخاطبان فیلم فجر مشهد؛ سطح کیفی فیلم‌ها قانع‌کننده بود؟ :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

تسنیم پای حرف مخاطبان فیلم فجر مشهد؛ سطح کیفی فیلم‌ها قانع‌کننده بود؟

  • ۱۶۰۹

هجدهمین «جشنواره فیلم فجر تهران» در مشهد این روزها با تمام فراز و نشیب‌هایش در سینماهای مشهد در حال دنبال‌شدن است و رضایت نسبی مخاطبان را به دنبال داشته است. سینماهایی همچون ویلاژتوریست مشهد، آفریقا و هویزه و سیمرغ و اطلس مشهد امسال میزبانی جشنواره فجر را در مشهد برعهده گرفته‌اند. پراکنش مناسب سینماها ... با مخاطبان جشنواره هجدهم که به گفت‌وگو بنشینی نقطه نظرات خاصی در مورد این جشنواره دارند و البته بسیاری از آنها می‌تواند در برگزاری بهتار ادوار بعدی جشنواره موثر باشد. "علیرضا" که با ماسکی بر صورت در سینما آفریقا برای دیدن "ابلق" حاضر شده است؛ می‌گوید: یکی از نکات مثبت جشنواره امسال پراکنش مناسب جغرافیایی سینماهای اکران کننده جشنواره فجر مشهد بود به نحوی که در چهار نقطه شهر مشهد امکان دسترسی به جشنواره و سینما وجود داشت.
وی ادامه می‌دهد: کیفیت فیلم‌های نمایش داده شده در مشهد هم امسال با توجه به شرایط کرونا مناسب بوده است.
بازار سیاه کمرنگ
یکی دیگر از مخاطبان هم که در ویلاژتوریست به تماشای فیلم مامان نشسته است می‌گوید: امسال به دلیل اینکه فروش بلیت‌ها عمدتا اینترنتی بوده است بازار سیاهی عملا وجود نداشت و پیشنهادم این است که در سال‌های بعد هم همین الگو پیاده شود.
وی ادامه می‌دهد: کیفیت فیلم‌ها هم خوب است و البته که باید رایزنی شود هر سال بهترین فیلم‌ها به مشهد آورده شود زیرا مشهد خودش یک قطب سینمایی است.
جای خالی نشست‌ها
مخاطب دیگری هم می‌گوید: خیلی دوست دارم جشنواره فیلم فجر در مشهد دقیقا مانند الگوی تهران برگزار شود و شاهد حضور بازیگران و نشست‌های خبری هم باشیم.
وی می‌گوید: البته امسال با توجه به کرونا قطعا این مهم امکانپذیر نبوده اما می‌توان در سال‌های بعد با جبران این خلاء سطح کیفی جشنواره را بالا برد.

تسنیم

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2531



  • آره دوست عزیز حتما جشنواره مشهد مث تهران برگزار میشه تو مشهد گفتن امسال سومین جشن سیمرغ سینمای خراسان رو برگزار میکنن در حاشیه جشنواره ولی تا حالا هیچ خبری نشده حتی یه نشست نقد اونم اینترنتی اش هم برگزار نکردن و همش وعده های الکی و سرکاری و دروغ تحویل مردم میدن اونوقت شماتوقع داری مثل تهران برگزاربشه؟ عمراً

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی