راهنمای خرید اینترنتی بلیت از سه سامانه ی «آی‌تیکت»، «ایران تیک» و «گیشه هفت» :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

راهنمای خرید اینترنتی بلیت از سه سامانه ی «آی‌تیکت»، «ایران تیک» و «گیشه هفت»

  • ۲۱۰۸

راهنمای خرید اینترنتی بلیت

سلام یاران همراه، همان طور که می دانید، امسال نه به خاطر کرونا که به منظور بهره برداری حداکثری از منافع و مواهب فناوری های نوین، کلاً امکان خرید گیشه به طور کلی ممنوع شده. بنابراین تنها راه خرید بلیت ، از طریق مراجعه به سایتهای فروش اینترنتی بلیت هست که از سال های قبل با آنها آشنا هستیم. امسال نیز برای تقسیم شدن بار سنگین ترافیک درخواست های مردمی، سه سایت و سامانه معرفی شده است. این سامانه ها عبارتند از:

۱. سایت «آی تیکت» 

۲. سایت «ایران تیک»

۳. سایت «گیشه ۷» 

یادآور می شود امسال سامانه و سایت «سینماتیکت» به خاطر انتشار زودتر از موعد اسامی برگزیدگان جشنواره ی گذشته، از فروش اینترنتی بلیت کنار گذاشته و به نوعی جریمه شده است. 

اما چگونگی خرید بلیت:

۱. ابتدا «فیلم مورد علاقه» و مد نظر خود را از میان فیلم های جشنواره انتخاب کرده و جایی یادداشت فرمایید.

۲. سپس یکی از سامانه ها و سایت های سه گانه ی فوق را به عنوان خرید انتخاب کرده و سپس و وارد صفحات سینماهای منتخب مشهد که اکران ویژه ی جشنواره دارند، بشوید.

ما برای راحتی شما، لینک مستقیم صفحات اختصاصی پنج سینمای منتخب مشهد (در جشنواره بیستم) شامل پردیس های سینمایی ویلاژتوریست، پارک بازار، برفی، سیمرغ، و سینما آفریقا را در همین صفحه قرار دادیم تا شما به صورت مستقیم و خیلی سریع به این صفحات وارد شوید.

یادآور می شود:

متأسفانه پردیس سینمایی هویزه به عنوان گل سرسبد سینماهای مرکز شهر، برخلاف سالهای قبل که متعلق به عموم مردم و سینمای اول مردمی بود، امسال به اکران فیلم های ویژه ی اصحاب رسانه، هنرمندان و مسئولان شهری و استانی اختصاص یافته و چون اکران عمومی ندارد، لذا بحث فروش اینترنتی بلیت این «پرافتخارترین و پرفروش ترین سینمای شهرستانی ایران» و مرکزی ترین سینمای شهر منتفی است! از این جهت می گوییم متأسفانه و متعجب ایم از این تصمیم مسئولان جشنواره ی بیستم که معمولاً در همه ی جای دنیا، بهترین ها و برترین ها متعلق به عموم مردم است و مسئولان چون خادم مردم اند، در مرتبه ی بعدی قرار می گیرند، اما گویا اینجا چنین نیست! افسوس...

* احتمال افزایش یا حذف سینماهای منتخب وجود دارد. جدیدترین اخبار را از این تارنما یا گروه هم فکری مخاطبان جشنواره در تلگرام دنبال فرمایید. 

۳. فیلم مد نظر خود را از میان فیلمهای جشنواره انتخاب کرده و شروع به انتخاب سیانس و انتخاب صندلی و پرداخت وجه به صورت الکترونیکی کنید و کد خرید را دریافت فرمایید.

۴. و آخرین گام، که باید به صورت حضوری و در سینمای منتخبی که از آن بلیت خریده اید، انجام شود، آن است که با کد خرید، پرینت بلیت کاغذی خود با استفاده از دستگاه مخصوص مستقر در ورودی سالن های سینما دریافت کرده و به متصدی کنتزل بلیت نشان دهید.

یادآوری: احتمال تغییر در هر بخش از این راهنما وجود دارد. پس برای اطلاع از آخرین تغییرات، حتما عضو گروه تلگرامی جشنواره باشید. برای عضویت، اینجا را کلیک فرمایید.  

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۳۰

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2506



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی