آغاز بلیت فروشی استانی از یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ و فقط از سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

آغاز بلیت فروشی استانی از یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ و فقط از سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت

  • ۴۴۰

چون معترضیم و ناراحت، این گونه مویه می کنیم: ساعت خواب حضرات...بالاخره دبیرخانه جشنواره فیلم فجر سکوت استانی اش را ساعت ۲۰:۴۷ دقیقه امشب شکست و اطلاع رسانی کرد، آن هم البته ناقص...!!! : بلیت فروشی استانی از فردا !!!! یکشنبه آغاز می‌شود. (به نظر کمی عجله کردند! هنوز ۲۶ ساعت فرصت بود!) این در حالی است که مخاطبان استانی و دست کم سینما دوستان خراسان رضوی، هنوز اسامی فیلمها را نمی دانند! مگر می خواهند گوجه و خیار بخرند؟ مضافاً قیمت بلیت چقدر است؟ جدول اکران کجاست؟ در چند سیانس؟ ساعت سیانس ها؟! اسامی سینماهای منتخب و قطعی کو؟! 

حضرات مدیران مشعشع!!!!  آیا بهتر نبود اول اسامی فیلمها را اعلام می کردید و بعد هم جدول اکران می دادید و بعد توصیه می کردید حالا از چه ساعتی و از کی بلیت خریداری کنید؟ چرا امسال برعکس، از آخر کار شروع به اطلاع رسانی کردید؟!

وقتی هنوز نمی دانیم چه فیلمهایی در استان ما اکران می شود، جدول اکرانش چگونه است و  قیمت بلیت چقدر است و در چند سیانس فیلمها اکران می شود و اصلأ در کدام سینماها، چگونه مخاطبان جشنواره بلیت بخرند؟! کجای عالم این گونه جشنواره برگزار می کنند؟!

مضافاً مگر این جشنواره ای که عمرش به بلندای عمر یک انقلاب است، یک نفر سخنگو، یا مسئول روابط عمومی یا یک مدیر استانی ندارد که باید اخبار ۳۰ استان کشور یعنی ۷۰ میلیون ایرانی را مدیر فناوری اطلاعات جشنواره اعلام کند؟! اساساً اعلام اطلاعات اساسی و ساختاری جشنواره های استانی مانند اسامی فیلمها و سینماها و چگونگی خرید بلیت و قیمت و تعداد بلیت های مجاز و پس دادن ها و اینها چه ربطی به مدیریت فناوری جشنواره دارد؟!

عمر جشنواره ی های استانی را هم که هر دوره کم می کنید! ده روز شد هشت روز و بعد هم هفت روز و الان هم شش روز!!! با این دست فرمان، احتمالآً تا سال بعد می شود پنج روز!    

 و اما اصل خبر: به گزارش روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، میلاد شُکرخواه مدیر امور فناوری اطلاعات جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام کرد: بلیت فروشی استانی از تاریخ ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh7.ir) آغاز می‌شود.

امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ی فروش بلیت، تعداد ۴ قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود؛ البته لازم به یادآوری است، بلیت های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند، بنابراین تماشاگران محترم باید با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیت به انتخاب سینما، سالن و سانس نمایش اقدام نمایند.

به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران عزیز، مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیت (مندرج در سامانه ها)، روزانه از ساعت ۹ الی ۲۳ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان خواهند بود.

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/218



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی