نمیدونم چی بگم...جز تاسف خوردن ... :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

نمیدونم چی بگم...جز تاسف خوردن ...

  • ۳۰۱
سلام، نمیدونم چی بگم...جز تاسف خوردن به حال مردم مشهد کار دیگه ای نمیتونم بکنم...واقعا حالم بده. حالم بده...حالم بده. نمیخوام بشنوم تقصیر کیه که این اتفاقهای تاسف آور میفته, فقط میخوام بگم مقصر اصلی خود تماشاگرهای مشهدی هستند. دوستان خوبم..چرا اجازه میدید به شعورتون توهین بشه؟ چرا اجازه میدید یه عده آدم جوگیر تیک و تیک از صفهای طویل بلیط عکس بندازن و با توهین به شان و شخصیتتون به ملت پز بدن که " ما اینیم دیگه! میبینید چه استقبالی از جشنواره شده؟!!!" واقعا به چه قیمتی میخواهید این فیلمها رو ببینید؟ من با اینکه باید برای یک نشریه یادداشت فیلمهای جشنواره رو بنویسم, قید همه چیز رو زدم و عطای این رخداد فرهنگی رو به لقایش بخشیدم و بیخیال یادداشتهام شدم. ای کاش برای یک روز هم که شده همه مون بیخیال میشدیم و نمیرفتیم سینما... ای کاش اجازه نمیدادیم ازمون سو استفاده کنن و به شعورمون توهین کنن...ای کاش این کامنت تایید میشد!!
:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/1575



  • درسته .. چی بگم .. خود ما انسانها خیلی باعث خیل چیزها می شیم ..
    ===
    نمونه اش به عنوان مشهدی استفاده از مخابرات و اینترنت اون در مشهد هست که در مصاحبه ای 7000 یا 70000 هزار دقیق رقم اون یادم نیست که گفته شد اختلالی برای اینترنت ها به وجود آمد و این رو رئیس مخابرات گفته بود در حالی که انگار این مقدار مهم نیست ..

    شما بگو 1 نفر .. آیا وقت 1 نفر مهم نیست ؟ !
    جدای این اون بی خبری که نمیتونه سر صبح برای بلیط بیاد چه کنه ؟

    بعد اقای کریمی راست بر میگرده میشه برای 400 الی 500 نفر در سیانس بلیط نمی فروشن که چقدر میخوان اینترنتی بگیرن :| !!!!!

    وقت این 400 الی 500 نفر در هر سیانس که ضربدر 3 میشه و عددی 1500 بیرون میاد آیا مهم نیست که اینترنتی فروخته بشود یا نشود .. !

    جدای این مسئله 1500 * 2 بدلیل حضور 2 فیلم امکان پر شدن سالن رو داره ...
    و بعد وقت این همه ادم مهم نیست ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اندیشکده بین المللی فرهیخت حامی وبگاه