و اما پاسخ آقای زارع: دوست خوبم همین طوری که خود مدیریت سایت هم توضیح دادند لازمه بدونید که اطلاع رسانی که در این سایت انجام میشه و اون سردر سایت که کلمه "رسمی" نقش خورده همه و همه فقط با یه تماس تلفنی هماهنگ شده! می دونید یعنی چی؟ یعنی یه نفر زنگ زده از مسئولین گفته شما مدیر کمیته ی فناوری و از این به بعد کار اطلاع رسانی با شما! همین! نه خبری از بودجه بوده برای طراحی سایت نه حتی به رسمیت شناختن مدیر فناوری که خودشان انتصاب کرده اند. طوری که به جلسات ستاد جشنواره هم دعوت نمی شوند! حالا اگر شما بودید باز هم می آمدید هر روز دست به آپدیت سایت بزنید و به جای مسئولینی که معلوم نیست جای نظر مردم در تصمیماتشان کجاست از مردم پوزش بخواهید؟ البته این نکته رو هم بگم که منم مثل بقیه همه ی اطلاعاتم از همین گلایه هست و تمام این حرف ها هم بر اساس اونه...آقای توحید زارع! ما نفهمیدیم شما دارید از چی دفاع میکنید؟ مثلا اینکه الان نمیشه بلیط آنلاین تهیه کرد جای تشکر داره؟ از مخاطب دفاع میکنید یا از کسانی که در قبال اجرای مسئولیتشان حقوق میگیرند. (مدیر سایت: دوست عزیز، شما گویا متن گلایه رو نخوندید و الا نمی فرمودید که ما در قبال اجرای مسئولیتمان حقوق می گیریم! کدام حقوق بزرگوار؟ 3 ساله یک ریال حقوق که نگرفتیم، بماند بیش از 5 میلیون تومان هم از جیبمان هزینه کردیم و یک ریال آن پرداخت نشده! ولی در حقوق عدم امکان تهیه ی بلیت اینترتنی حق با شماست! جای گلایه داره! گلایه از مدیریت محترم سینما هویزه که هماهنگی های لازم رو با مدیر فروش سایت کشوری سینماتیکت نکرده است. من به سهم خودم عذرخواهی می کنم. انشاءآلله که در روزهای آتی این سامانه برای مشهدیها هم فعال بشه)