آقای توحید زارع
ما نفهمیدیم شما دارید از چی دفاع میکنید؟ مثلا اینکه الان نمیشه بلیط آنلاین تهیه کرد جای تشکر داره؟ از مخاطب دفاع میکنید یا از کسانی که در قبال اجرای مسئولیتشان حقوق میگیرند.
پاسخ:
مدیر سایت: دوست عزیز، شما گویا متن گلایه رو نخوندید و الا نمی فرمودید که ما در قبال اجرای مسئولیتمان حقوق می گیریم! کدام حقوق؟ 3 ساله حقوق که نگرفتیم، بیش از 5 میلیون تومان هم از جیبمان هزینه کردیم و یک ریال آن پرداخت نشده! ولی در حقوق عدم امکان تهیه ی بلیت اینترتنی حق با شماست! جای گلایه داره! گلایه از مدیریت محترم سینما هویزه که هماهنگی های لازم رو با مدیر فروش سایت کشوری سینماتیکت نکرده است. من به سهم خودم عذرخواهی می کنم. انشاءآلله که در روزهای آتی این سامانه برای مشهدیها هم فعال بشه)