در نخستین روز اکران/ فیلم «رخ دیوانه» از جشنواره فیلم فجر مشهد رخ فرو بست :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

در نخستین روز اکران/ فیلم «رخ دیوانه» از جشنواره فیلم فجر مشهد رخ فرو بست

  • ۴۱۰
همزمان با نخستین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد که با صف های طولانی آغاز شد نخستین فیلم وعده داده شده به اکران نرسید. به گزارش خبرنگار مهر، مردم مشهد در نخستین روز از برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم فجر در مقابل سینما هویزه با تشکیل صف های طولانی استقبال خود را از این جشنواره به منصه نمایش گذاشتند. فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی که قرار بود در نخستین روز از دوازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد بر پرده نمایش حاضر شود به دلیل نقص فنی اکران نشد. فیلم «رخ دیوانه» امروز صبح به دلیل نقص در پخش جای خود را به فیلم «خداحافظی طولانی» اثر «فرزاد موتمن» داد تا در سه سئانس به عطش تماشاچیان پاسخ دهد. به گزارش خبرنگار مهر، از انجا که بسیاری از مردم مشهد از ابتدای صبح نسبت به خریداری بلیط اقدام کرده بودند اعلام دیر هنگام عدم اکران این فیلم و در ساعت ۱۱ صبح موجب نارضایتی بسیاری از تماشاگران شد.... ناصر نبی زاده دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم فجر استان خراسان رضوی پیش از این در نشست خبری اعلام کرد: فیلم های«رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن، «در دنیای تو ساعت چنده؟» اثر صفی یزدانیان، «ماهی سیاه کوچولو» کار مجید اسماعیلی، «جزیره رنگین» کاری از خسرو سینایی، «مزار شریف» از عبدالحسین برزید، «انیمیشن مبارک» اثر محمد رضا نجفی امامی، «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و فیلم سینمایی «عصر یخبندان» اثر مصطفی کیایی بر روی پرده خواهند رفت.
:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/1122



  • فقط میتونم بگم متاسفم ، باید از ساعت 6 صبح بریم تو صف و بعد ساعت 11 هم فیلم عوض میشه و ما همچنان مثل عصر حجر نمیتونیم بلیط اینترنتی بخریم!
    متاسفم برای خودمون
  • خدایی دیگه چیزی نمیشه گفت.کار خوبو اونایی کردن که از این شهر رفتن.شاید هنوزم دیر نشده باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی