موزه سینما و عکاسی در خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

موزه سینما و عکاسی در خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

  • ۸۲۸

موافقت لازم برای راه‌اندازی موزه سینما و عکاسی در مشهدمقدس با توجه به ظرفیت این شهر گرفته شده است. محمدرضا پهلوان  اظهار داشت: اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث ‌فرهنگی با درخواستی مبنی بر ایجاد موزه عکاسی و سینما در این شهرستان، موافقت کرده است. وی با اشاره به ماده 24 فصل سوم آیین‌نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال فرهنگی ‌تاریخی مجاز، مصوب 10 مرداد 1384 اضافه کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند نسبت به درخواست ایجاد موزه اقدام کنند.
رییس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی همواره از وجود عکاسان و هنرمندان به نام در حوزه سینما و فیلمسازی برخوردار بوده است و سهم به سزایی در رشد و شکوفایی این هنر در خراسان بزرگ داشته و دارد.
پهلوان افزود: ایجاد موزه عکاسی و سینما در مشهد به معرفی عکاسان، سینماگران و تاریخ شکل‌گیری هنر عکاسی و فیلمسازی کمک می‌کند و بازدیدکنندگان خواهند توانست با تماشای این موزه، نظاره‌گر دوربین‌های قدیمی عکاسی و خاطره‌بازی و خاطره‌سازی خود باشند.

تسنیم به‌ نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی خراسان‌رضوی

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2547



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی