ما از کجا باید باخبر بشیم وقتی خبرها رو اینقدر دیر مخابره میکنید؟! (همراه با پاسخ مدیر سایت) :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

ما از کجا باید باخبر بشیم وقتی خبرها رو اینقدر دیر مخابره میکنید؟! (همراه با پاسخ مدیر سایت)

  • ۷۳۲
سلام، آخه چرا باید این جشنواره تو مشهد اینقدر تاسف بار برگزار بشه. اون از خلف وعده هاتون مثل فروش اینترنی و زمان جشنواره حالا هم که فیلم به جشنواره نمیرسه! من 5شنبه نتونستم بلیت فیلم چ رو بگیرم.امروز جمعه اول شب متوجه شدم که سانس تکراری گذاشتین که دیگه وقت اجرا گذشته بود.به نظرتون ما از کجا باید با خبر شیم وقتی خبرو اینقدر دیر مخابره میکنید. حداقل نباید یک سیستم پیامک فعال داشته باشید تا مشتاقان جشنواره رو با خبر کنید؟! واقعا متاسفم که تو مشهد هنوز مسئولین از ساده ترین مسائل برگزاری مراسم آگاهی ندارن. (مدیر سایت: دوست محترم، کاملاً حق با شماست! همانطوری که در گلایه نامه ام هم گفتم و تو وبگاه هست، من بحث استفاده از سامانه ی پیامک رو قبل شروع جشنواره به استادم جناب آقای طباطبایی گوشزد کردم که حیفه، قریب به ده هزار شماره  تلفن همراه از مخاطبان جشنواره تو این چند سال گرد هم آوردیم و استفاده از اون فقط نیازمند اختصاص مبلغ اندک از بودجه ی جشنواره و شارژ هست، اما متأسفانه ایشان به چه دلیل؟ نمی دونم، نپذیرفتند و قرار شد که فقط سایت اطلاع رسانی کنه و سامانه ی پیامک نداشته باشیم! هرچند که اگر هم می پذیرفتند، این سامانه هم به سرنوشت همین وبگاه دچار می شد و اصطلاحاً تحریم بود و هیچ خبری برایش ارسال نمی شد و چندان فرقی هم نمی کرد! حتی اگر بودجه ی شارژش رو هم از جیب خودم می گذاشتم مانند پارسال و سال گذشته، باز خبر مستند و رسمی از سوی دبیرخانه برایم ارسال نمی شد تا پیامک انبوه بزنم و لذا بازم فرقی نمی کرد! به هر حال هرچند تمام تلاشمو کردم تا امسال جاده ی سامانه ی پیامک اصطلاحاً یکطرفه نباشه و ما هم تغییرات اکران ها رو پیامک انبوه بزنیم، اما بازم به سهم خودم از شما و سایر مخاطبان محترم جشنواره پوزش می طلبم چون به هر حال این بحث هشت سال در حوزه ی کاری من بوده و هست! انشاءآلله اگه عمری و مسئولیتی باشه، سال بعد... شما دعا کنید!)
:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/1570



  • با سلام
    هر سال میگیم انشاالله سال بعد...
    اما الان ساعت 12 شب باید بفهمیم که چ دوباره اکران شده!!!!
    واقعا متاسفم
    حداقل تو 1 خط میتونستین خبر بگذارین تا حداقل افرادی که پیگیر هستن با خبر بشن
    پاسخ:
    سلام علی آقای عزیز... من هم دیروقت فهمیدم و الا همان لحظه منتشر می کردم.. اگه گلایه نامه ی منو بخونید متوجه میشید که چرا من هم دیر خبردار میشم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی