سینما گلشن هم میزبان جشنواره فیلم فجر مشهد شد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

سینما گلشن هم میزبان جشنواره فیلم فجر مشهد شد

  • ۷۸۵

مدیر پردیس سینمایی گلشن از پیوستن این سینما به جمع سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد. فرزین جیرانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایش فیلم‌های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در پردیس سینمایی گلشن از پنج‌شنبه، ۱۶ بهمن ماه، در دو سانس ۱۵ و ۱۸ به نمایش در می‌آید. به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی با بیان اینکه «فروش بلیت‌های فیلم‌های جشنواره فجر مشهد در این سینما به صورت اینترنتی از سامانه "سینما تیکت" انجام می‌شود»، ادامه داد: هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، در این پردیس سینمایی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد از امروز با اکران دو فیلم «مامان» و «ابلق» در سینماهای هویزه، سیمرغ، اطلس، ویلاژتوریست و آفریقا آغاز شده تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد می‌توانند بلیت فیلم‌های مورد نظر خود را روزانه و به صورت اینترنتی از سامانه‌های «سینما تیکت»، «ایران تیک» و «گیشه۷» خریداری کنند.


:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2511



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی