سخنگوی جشنواره: قرار بر تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت سینما‌ها بود که به خاطر امیکرون به ۵۰ درصد تقلیل یافت/ تضاد در اظهارات مسئولان جشنواره، ۲۰، ۳۰، یا ۵۰ یا ۷۰% کدام؟ :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

سخنگوی جشنواره: قرار بر تکمیل ۷۰ درصد ظرفیت سینما‌ها بود که به خاطر امیکرون به ۵۰ درصد تقلیل یافت/ تضاد در اظهارات مسئولان جشنواره، ۲۰، ۳۰، یا ۵۰ یا ۷۰% کدام؟

  • ۵۵۶

سخنگوی جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: قبل از شروع جشنواره با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی قرار بر استفاده‌ی ۷۰ درصدی سینما‌ها بود که با توجه به شیوع امیکرون و آغاز پیک ششم کرونا این ظرفیت به ۵۰ درصد تقلیل یافت. سمیع گفت: در تمامی سینما‌ها رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تب سنجی، ضدعفونی سالن‌ها و استفاده ازماسک اجباری است. وی افزود: امسال برای اولین بار جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده با حضور کارشناسان، منتقدان و علاقمندان در سینمای هویزه مشهد برگزار می‌شود.

سخنگوی جشنواره‌ی فیلم فجر مشهد گفت: سینما آفریقای مشهد پذیرای اصحاب رسانه و خبرنگاران است که به طور رایگان از اکران فیلم های جشنواره فجر استفاده کنند. محسن سمیع گفت: جشنواره‌ی فیلم فجر در مشهد از جمعه ۱۵ بهمن در سینما های هویزه، گلشن، آفریقا، برفی، پارک بازار، اطلس، ویلاژ توریست و سیمرغ  شروع شده و تا ۲۲ این ماه ادامه دارد. از ۲۲ فیلم جشنواره‌ی فیلم فجر پایتخت، در مشهد ۱۹ فیلم در حال اکران است.

به گفته او با توجه به شیوع امیکرون و پیک ششم کرونا اکران فیلم‌ها در سینما‌های مشهد با استقبال بی‌نظیری از سمت مردم، اصحاب رسانه و اهل هنر و سینما روبه رو بوده است.

او گفت: با توجه به گذشت سه روز از اکران فیلم‌ها در مشهد، هنوز آمار دقیقی از میزان تماشای فیلم در سینما‌ها  وجود ندارد، ولی فیلم‌هایی که در پایتخت بیشترین بیننده را داشته اند در این شهر  هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد

بلاخره کدام عدد صحیح است؟

گفتنی است تضاد زیادی در گفته های مسئولان این دوره از جشنواره متأسفانه مشاهده می شود. به عنوان نمونه، در نشست خبری رسمی جشنواره، پیشتر اعلام شد که مقرر شده حداکثر ظرفیت استفاده شده در سینماها به خاطر شیوع امیکرون، ۲۰ تا ۳۰ درصد باشد، اما در عمل و بر اساس گزارش های مردمی مخاطبان جشنواره، شاهد تکمیل حداقل ۵۰ درصد توسط سینماداران بودیم، اما سخنگوی جشنواره، قرار اول را ۷۰ درصد می داند! بالاخره کدام صحیح است؟۲۰، ۳۰، یا ۵۰ یا ۷۰ درصد؟! اختلاف شصت درصد است و کم نیست!

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2667



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی