خبر فوری/ محمدی خبر داد: اعلام برگزاری مشروط جشنواره هجدهم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در مشهد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

خبر فوری/ محمدی خبر داد: اعلام برگزاری مشروط جشنواره هجدهم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در مشهد

  • ۱۸۳۳

در نشست هم اندیشی و هماهنگی هجدهمین «جشنواره فیلم فجر تهران» در مشهد که پنجشنبه نهم بهمن ماه جاری با حضور محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، علاوه بر اعلام مشروط برگزاری جشنواره هجدهم، مقرر شد در صورت فراهم شدن شرایط، این رویداد از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه جاری برگزار شود. شرط برگزاری جشنواره هجدهم، همکاری شهرداری مشهد برای خرید فیلم ها اعلام شد. در این صورت، تمامی سینماهای مشهد آمادگی میزبانی جشنواره فجر را خواهند داشت.

گفتنی است هنوز سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره،زمان بندی اکران این آثار و نحوه تهیه بلیت های جشنواره مشخص نشده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا هم افزایی در امر اطلاع رسانی و نیز بحث و گفت و گو و تبادل نظر با سایر مخاطبان، می توانید همچون سال های گذشته، علاوه بر مراجعه به وبگاه رسمی جشنواره، در شبکه های اجتماعی فعال و مرتبط از جمله کانال و گروه تلگرامی، گروه واتساپی و نیز صفحه اینستاگرام جشنواره عضو شده و  مشارکت فرمایید.

یادآور می شود نشانی و لینک این صفحات و گروه ها، در صفحه اول سایت رسمی جشنواره درج گردیده است. 

منبع خبر: کانال تلگرامی هجدهمین «جشنواره فیلم فجر تهران» در مشهد

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2484



  • ناشناس

    ساعت خواب، چه عجب بالاخره یه صدایی از مشهد بلند شد اونم دقیقه نود. اونم مشروط به کمک شهرداری واقعا خسته نباشید و خداقوت 

  • مشهد دومین شهریه بعد تهران که مردمش بیشترین سینما رو تو طول سال رفتند برا همین میگن سینماروترین مردم ایران ‌‌پس از تهران حالا این درسته که دو روز مونده به شروع جشنواره بگید جشنواره داریم ولی مشروط به اینکه شهرداری پول فیلما رو بده و دیگه هیچی معلوم نیس در حالیکه استان‌های دیگه مانند اصفهان و حتی شهرستانهای کوچکی مثل دماوند همه چیزشون رو معلوم و قطعی کردن واقعا مایه خجالته مدیرای ارشاد خراسان رو باید ببرن تو موزه بذارن از بس مهم و مفیدن واقعا که

  • ناشناس

    بازم قصه تکراریه هرساله.... فقط کاش یه کم نظم و یه ریزه مسئولیت یاد بگیریم
     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی