اعلام آمادگی یک انجمن صنفی برای همکاری در جشنواره فیلم فجر مشهد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

اعلام آمادگی یک انجمن صنفی برای همکاری در جشنواره فیلم فجر مشهد

  • ۴۹۴

رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلمهای بلند ویدیویی مشهد نسبت به مشارکت در هر چه بهتر برگزار شدن نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد بویژه چهارمین جشن سیمرغ سینمای استان اعلام آمادگی کرد. سید حجت طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: در نشستی که با رییس و دبیر انجمن صنفی مزبور انجام گرفت، گفتگوهایی مبنی بر همکاری مشترک با این انجمن در برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و جشن سینمای سیمرغ انجام گرفت.

وی بیان کرد: مشارکت و حضور انجمنهای صنفی در چنین جشنواره هایی می تواند به بهتر برگزار شدن آنها و همچنین استقبال پرشور مردم کمک شایانی کند.

این مسئول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هنوز تعداد فیلمهای به نمایش درآمده در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد و همچنین تعداد سینماهای مشارکت کننده در این رویداد مشخص نیست.

وی اضافه کرد: اما تلاش می شود بتوان بیشترین فیلمها از چهلمین جشنواره فیلم فجر را به نمایش گذاشت و از ظرفیت حداکثری سینماهای مشهد بهره گرفت.

طباطبایی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را به موسسات واجد شرایط واگذار کند، افزود: امروز آخرین مهلت برای ارسال سوابق و رزومه فعالیت هنری موسسات فرهنگی – هنری و موسسات تولید فیلمهای ویدیویی حایز شرایط به معاونت هنری و سینمایی این اداره کل است.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ به‍من ماه در تعدادی از سینماهای این کلانشهر برگزار می شود.


:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2611



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی