راه اندازی صفحه ی نظرسنجی تخصصی انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبان سینمادوستان خراسانی در سایت جشنواره :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

راه اندازی صفحه ی نظرسنجی تخصصی انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبان سینمادوستان خراسانی در سایت جشنواره

  • ۵۷۸

صفحه ی نظرسنجی تخصصی انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبان سینما و هنردوستان مشهد راه اندازی شد. این نظرسنجی تخصصی که بنا به رسمی همه ساله ایجاد و در وبگاه رسمی جشنواره بارگذاری شده، به منظور انتخاب بهترین فیلم جشنواره نوزدهم از دیدگاه مخاطبان مردمی و با استفاده از سرویس تخصصی «گوگل فروم» ذیل «گوگل داک» ایجاد شده است. ویژگی خاص این نظرسنجی، قابلیت استناد و اطمینان به صحت آن است، چراکه هر نفر می تواند با استفاده از حساب (آکانت) جی میل خود، فقط یک رأی در این سامانه ثبت رأی کند، هرچند گوگل اجازه می دهد  کاربر رأی خود را بارها و بارها ویرایش کند.

این نظرسنجی علاوه بر بازتاب سلیقه فردی و ذائقه ی هنری مخاطبان سینما در مشهد، می تواند کمک شایان توجهی به مخاطبان معززی کند که هنوز برخی از فیلمها را ندیده اند و یا با محتوا و قصه و کیفیت و فرم ساخت فیلمها نا آشنا و یا کم آشنا هستند و اطلاع از خرد جمعی سایر مخاطبان، باعث می شود با تکیه بر این هم افزایی مردمی، بهترین انتخاب را برای مشاهده فیلم های پیش رو داشته باشند.

گفتنی است با این که زمان زیادی از راه اندازی این صفحه نگذشته، شماری از مخاطبان فهیم و قدرشناس جشنواره، در نظرسنجی تخصصی انتخاب بهترین فیلم از نگاه مخاطبان هنر دوست مشهد شرکت نموده و تا این لحظه، فیلم «موقعیت مهدی» پیشتاز است.

در پایان مزید امتنان است اگر هنوز مخاطبانی هستند که در این نظرسنجی شرکت ننموده اند، از آنجایی که نیازمند صرف حداکثر یک دقیقه بوده و با مرورگر گوشی تلفن همراه نیز می توان به سرعت و سهولت رأی داد، هرچه سریعتر در این کار نیک مشارکت نموده تا سایر مخاطبان جشنواره نیز از خرد جمعی بینندگان این فیلمها بهره مند گردند!
برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک فرمایید.

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2657



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی