برگزاری نخستین نشست هماهنگی مدیران سینما برای نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

برگزاری نخستین نشست هماهنگی مدیران سینما برای نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

  • ۵۱۲

نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران سینماها برای برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در محل پردیس سینمایی هویزه این کلان شهر با حضور مدیران حوزه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی بین مدیران سینما برای برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر تهران از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه امسال تشکیل شد و “جواد روشندل” سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد و انتظارات مخاطبین شهر مشهد سخنانی ایراد کرد.

همچنین در این نشست با تاکید بر حفظ فضای  شور و نشاط ناشی از فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سینماها و هماهنگی مدیران در این خصوص، آسیب شناسی پیرامون دوره های پیشین جشنواره فیلم فجر مشهد انجام گرفت و نقاط قوت و ضعف آن بررسی شد تا امسال این رویداد هنری در فضایی متفاوت و بهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

ایجاد فضای نقد و بررسی پیرامون فیلم های به نمایش درآمده در سینماها، برپایی نمایشگاه های کتاب و سایر برنامه های جنبی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت تا مدیران سینماها بتوانند فضای مناسب تری برای جشنواره فیلم فجر در مشهد فراهم کنند.

در پایان این نشست مقرر شد تا زمان برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد حداقل چهار نشست دیگر با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مدیران سینماهای اکران کننده فیلمهای جشنواره تشکیل شود تا بتوان شاهد برپایی رویدادی در خور فجر انقلاب اسلامی و مخاطبین مشهدی باشیم .

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

۳۰ دی ۱۴۰۰ 

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2604



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی