فارس نوشت: فروش همه بلیت‌ها در دومین روز از هجدهمین جشنواره / سالن‌های سینماها ضدعفونی شد :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

فارس نوشت: فروش همه بلیت‌ها در دومین روز از هجدهمین جشنواره / سالن‌های سینماها ضدعفونی شد

  • ۸۱۳

همزمان با دومین روز از هجدهمین «جشنواره فیلم فجر تهران» در مشهد در حالی دو فیلم «تک تیرانداز» و «مصلحت» اکران شد که به گفته مدیران سینماهای میزبان این رخداد هنری، همه بلیت‌های این دو فیلم فروخته شد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با دومین روز از هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی دو فیلم «تک تیرانداز» و «مصلحت» اکران شد که به گفته مدیران سینماهای میزبان این رخداد هنری، همه بلیت‌های این دو فیلم فروخته شد. رضایت مشهدی از فیلم‌های اکران شده ... طی دو روز گذشته ۴ فیلم «مامان»، «ابلق»، «تک تیرانداز» و «مصلحت» در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اکران شد که دو فیلم «تک تیرانداز» و «مصلحت» بیشتر مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.

یکی از تماشاگران مشهدی که خود را ابوالفضل محمدی نسب معرفی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «تک تیرانداز» سبب ایجاد غرور در ایرانیان می‌شود، اظهار کرد: به نظرم لازم است فیلم‌های بیشتری برای معرفی شهدای دفاع مقدس به نسل جوان ساخته شود.

یکی دیگر از تماشاگران مشهدی که فیلم سینمایی «مصلحت» را در سینما ویلاژتوریست تماشا کرده بود، با بیان اینکه این فیلم از «دیدن این فیلم جرم است» خوش ساخت‌تر بود، متذکر شد: اگرچه تعداد بازیگران جدید در فیلم «مصلحت» بیشتر بود، اما بازی فرهاد قائمیان را دوست داشتم و فکر می‌کنم بازیگران جدید نیز نقش خود را به خوب یبازی کردند.

سالن‌های سینماها ضدعفونی شد

اکران فیلم‌ها به گونه‌ای از سوی تهران برنامه‌ریزی شده که معمولا یک ساعت فاصله میان دو اکران وجود دارد، روز گذشته تعدادی از پرسنل سینماها در این فاصله یک ساعته به ضدعفونی سالن‌های سینماها مشغول شدند.

این ضدعفونی در همه سینماهای میزبان هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد انجام شد.


:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2521



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی