فارس نوشت: از فاصله گذاری اجتماعی تا حضور کمرنگ علاقمندان به سینما در نخستین روز از جشنواره فیلم فجر هجدهم :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

فارس نوشت: از فاصله گذاری اجتماعی تا حضور کمرنگ علاقمندان به سینما در نخستین روز از جشنواره فیلم فجر هجدهم

  • ۶۰۳

روز گذشته نخستین روز هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی آغاز شد که با وجود رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، شاهد حضور کمرنگ علاقمندان به سینما در این رویداد هنری بودیم. از فاصله گذاری اجتماعی تا حضور کمرنگ علاقمندان به سینما در نخستین روز از جشنواره فیلم فجر هجدهم. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روز گذشته نخستین روز هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی آغاز شد که با وجود رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، شاهد حضور کمرنگ علاقمندان به سینما در این رویداد هنری بودیم....

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حالی انجام شد که هر تماشاگر در هنگام تماشای فیلم‌ها از سمت راست و چپ و خود با تماشاگر بعدی ۲ صندلی فاصله داشت.

در ابتدای ورود به سینما نیز دمای بدن همه تماشاگران با تب سنج بررسی می‌شود، ضمن اینکه تماشاگر بدون ماسک اجازه ورود به سینماها را ندارد.

تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در اکران فیلم "مامان"

فیلم "مامان" از جمله فیلم اولی‌های جشنواره فیلم فجر امسال است، این فیلم در نخستین روز از هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در حالی که قرار بود ساعت ۱۵ اکران شود، اما با ۵۰ دقیقه تاخیر و حدود ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه برای علاقمندان اکران شد.

تعداد تماشاگران این فیلم کم بود، داستان فیلم نیز با وجود اینکه در آن سعی شده بود سکانس‌های طنز هم در نظر گرفته شود، اما بازهم مورد رضایت تماشاگران مشهدی واقع نشد.

فیلم "ابلق" خوب یا بد؛ مسئله این است

دومین فیلمی که ساعت ۱۸ روز گذشته اکران شد، "ابلق" به کارگردانی نرگس آبیار بود.

نظرات درباره این فیلم متفاوت بود، یکی از تماشاگران از پایان‌بندی این اثر راضی نبود، اما یکی دیگر از تماشاگران با بیان اینکه داستان این فیلم زنانه است، بیان کرد: پایان‌بندی منطقی به نظر می‌رسد.

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2518



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی