آغاز فروش بلیت فیلم‌های دهمین جشنواره فیلم فجرمشهد از روز جمعه 13 بهمن 91 :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

آغاز فروش بلیت فیلم‌های دهمین جشنواره فیلم فجرمشهد از روز جمعه 13 بهمن 91

  • ۷۴۴
مقام دبیر دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: فروش بلیت فیلم‌های دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از امروز آغاز شد. به گزارش ستاد خبری دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد،  حمید طباطبایی صبح جمعه اظهار کرد: با توجه به تقاضای مکرر مردم و درخواست آنان دبیرخانه جشنواره امسال برای اولین بار نسبت به فروش اینترنتی بلیط اقدام کرده است. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: علاقه‌مندان سینما می‌توانند از طریق سامانه ایتنرنتی www.cinematicket.org نسبت به خرید بلیط های دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اقدام کنند. طباطبایی گفت: متقاضیان بلیت دهمین جشنواره فیلم فجر می توانند از امروز با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور نسبت خرید بلیت مورد نظرشان براساس برنامه سینما هویزه اقدام کنند. وی گفت: قیمت بلیت فیلم ها چهار هزار تومان بوده و با خرید بلیط امکان رزرو و تعیین صندلی نیز وجود دارد. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کردد: متقاضیان پس از خرید بلیط می توانند صبح ها از ساعت 9 زمان اکران فیلم به گیشه سینما مراجعه و نسبت به تایید بلیت اقدام کنند. طباطبایی اظهار کرد: چون برای نخستین سال است که این اقدام صورت می گیرد و شاید برای عده ای مراجعه به اینترنت و خرید بلیط از این طریق امکانپذیر نباشد فروش بلیط در گیشه نیز مانند سالهای گذشته وجود دارد. منبع: مهر
:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/239



  • علیرضا
    سلام
    وقتی هنوز سینما هویزه سامانه خرید آنلاین رو فعال نکرده، چرا خبر می زنید رو سایت؟!!!
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.. در پست قبلی پاسخ دادم. عفو بفرمایید.
  • چرا الان نمیشه بلیت خرید؟؟؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.. در پست قبلی پاسخ دادم. عفو بفرمایید.
  • پس چرا نمیشه بلیط رو خرید؟
    توی این سایت که هر چی گشتیم چیزی پیدا نکردیم
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز... آره حق با شماست... از بس که در خبر ارسالی از سوی ستاد و مصاحبه ی قائم مقام محترم دبیر محکم این مسأله ذکر شده بود، یک درصد هم شک نکردم که سامانه ی مذکور فروش اینترنتی سینما هویزه رو برای مدتی متوقف کرده... و لذا خبر رو منتشر و پیامک ها رو ارسال کردم. ضمن پوزش از شما مخاطب محترم، مطمئناً با پیگیری های انجام شده، فروش بلیت ها به زودی آغاز خواهد شد. از طریق همین سایت به اطلاع همگان خواهیم رساند. با پوزش مجدد
  • علیرضا
    حاجی ما که دستمون به جایی نمیرسه! ولی شمایی که با مسئولین مربوطه در ارتباط هستید، خـــــــواهشا بگید کاری بکنن که حداقل سرتیپی فیلم هاش رو به مشهد بده!
    حوزه هنری که اینقــــــدر دم از فرهنگ و هنر متعالی و مردم گرایی میزد دیگه چرا فیلم هاش رو به شهرستان ها نمیده؟! مگه ما فرهنگ نداریم؟! این فیلم های فاخری که قرار بوده بسازند کو؟ کجاست؟ حوض نقاشی رو به 2 شهر مذهبی مشهد و قم بدن ببینیم چی به چیه...!
    آخه به 4 تا دونه فیلم نسبتا خوب که جشنواره نمیگن، میگن؟!
    ضمنا آفریقا چی شد؟ 4 تومن هزینه سنگینه واسه ما دانشجوهای آس و پاس...
  • کی میشه خرید خب؟
    الان فیلمای امروز رو چجوری میشه خرید؟
    پاسخ:
    دوست عزیز.. سلام، بر اساس آخرین خبر دریافتی، از بعدازظهر امروز جمعه 13 بهمن، امکان فروش بلیت اینترنتی پردیس هویزه در سایت مذکور فعال خواهد شد. محدداً از وقفه ی پیش آمده به سهم خود پوزش می طلبیم.
  • واقعاً 4 تومن خیلی گرونه ! میشه روزی 12 تومن !! مجبوریم روی خیلی از فیلمها خط بکشیم ! :|
  • چرا پس جایی واسه خرید بلیت نیست تو این سایتی که میگین . مگه شروع نشده . تو رو خدا یک راهنمایی بکنین .
    پاسخ:
    دوست عزیز سلام، طبق وعده و هماهنگی مسئولان سینما هویزه، از امروز عصر امکان پیش فروش بلیت از طریق سایت مذکور فعال خواهد شد. لطفا شکیبا باشید.
  • می دونم تقصیر شما هم نیست
    ولی از صبح این بار سومه می رم سینما تیکت
    هنوزم نیست لینکش ...
  • سینما تیکت لینکش رو گذاشته اما هنوز غیر فعاله. نمیشه بلیط رزرو کرد.
  • تا بوده همینه
    خجالت بکشید با این فروش اینترنتیتون
  • اون از سال پیش که میومدیم تو صف سینما آفریقا می ایستادیمو یه عده بی فرهنگ مشهدی از صف ها جا میزدن به ما فیلم نمی رسید،اینم از فروش اینترنتیتون،تا کی؟
    تا کی تحمل کنیمو شما پوزش بطلبین؟
    یه کم انتقاد پذیر باشید.
  • واقعا شورشو در آوردن
    اون از دیروز که تا شب لینک خرید هم نبود
    شبم که گذاشتن غیر فعال بود
    حالام که کلا برش داشتن
    سینما هویزه هم که مدام مشغوله
    آخرش می ریم بلیط تموم شده
    واقعا متاسفم برای این مدیریت ...
  • الان که شنبه هستو سیستم آنلاینتون هنوز قطعه.
    الان چه جوابی دارین بدین؟
    بازم پوزش میطلبین؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز... سیستم فروش آنلاین بلیت یک سامانه ی کشوری و در تهران مستقر هست و سینما هویزه هم چون در اختیار مؤسسه ی سینما شهره ، دست اوناست. اصلاً از لحاظ ارگانیک ارتباطی با جشنواره و دبیرخونه و ما نداره... در واقع یک سیستم برون سازمانیه که همه ی سینماهای دیجیتالی کشور ازش استفاده می کنند. ... ضمناً وظیفه ی ما این طرف اطلاع رسانی و پیگیری است که مجداً انجام میدیم. بازم اگه قانع نشدید، علی رغم همه ی تلاشمون، بازم پوزش می طلبیم.
  • باز جای تشکر داره حد اقل پیام هامونو منتقل می کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی