شهرآرا نوشت: وضعیت برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد همچنان نامعلوم است :: جشنواره فیلم فجر مشهد

وبگاه اطلاع رسانی رسمی بیست و یکمین

جشنواره فیلم فجر مشهد

۱۷ سال یار و همراه رسانه ای سینمادوستان خراسانی

شهرآرا نوشت: وضعیت برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد همچنان نامعلوم است

  • ۵۱۷

وضعیت برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد همچنان نامعلوم استدرحالی‌که چند روز بیشتر به سی‌‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باقی نمانده است، وضعیت برگزاری هجدهمین دوره این جشنواره در مشهد همچنان نامعلوم است. درحالی‌که چیزی به سی‌‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باقی نمانده است، وضعیت برگزاری هجدهمین دوره این جشنواره در مشهد همچنان نامعلوم است. امسال وضعیت کرونا و تصمیمات مختلفی که بنا به این وضعیت درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر گرفته شد، برگزاری جشنواره را در استان‌ها با اما ‌و اگرهای فراوانی روبه‌رو کرد تا جایی که در برخی خبرها اعلام شد جشنواره فیلم فجر در استان‌ها برگزار نمی‌شود. اما این خبر هم قطعی نبود. از ظواهر امر و پاسخ‌های ضدونقیض برخی مسئولان معلوم شد برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان‌ها بستگی زیادی به اعلام نظر ستاد ملی کرونا در آن استان دارد. بر همین اساس بود که این موضوع را از معاون امور هنری و سینمایی استان خراسان رضوی پیگیر شدیم. محمدرضا محمدی در پاسخ به این سؤال اعلام کرد که اداره کل ارشاد خراسان رضوی درحال پیگیری این موضوع از ستاد استانی کروناست و به‌محض اینکه وضعیت روشن شود، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

  

اکنون آخرین اخباری که از برگزاری هجدهمین جشنواره فجر مشهد داریم، همان خبری است که معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان رضوی براساس نشست هم‌اندیشی و هماهنگی هجدهمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرده است.

 

محمدرضا محمدی در این نشست که  ۹ بهمن در در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد بود، ضمن اعلام یک سری شرایط برای برگزاری این رویداد، گفته بود: «در صورت فراهم‌شدن این شرایط این رویداد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در مشهد برگزار خواهد شد.»

 

او شرط مهم برگزاری این رویداد را همکاری شهرداری مشهد اعلام کرده بود: «در صورت همکاری شهرداری برای خریداری بلیت‌ها،‌ تمامی سینماهای مشهد آمادگی میزبانی جشنواره فجر را دارند.»

 

با این حساب می‌توان گفت اکنون مسئله ارشاد همکاری شهرداری برای برگزاری جشنواره است و مانعی از سوی ستاد استانی کرونا وجود ندارد. 

 

با این حال هنوز سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره، زمان‌بندی اکران این آثار و نحوه تهیه بلیت‌های جشنواره مشخص نشده است.

 

درحالی‌که انتظار می‌رفت خراسان رضوی در زمینه برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد پیشگام باشد، پنجشنبه (۹ بهمن) مطلع شدیم اصفهان بیشتر فیلم‌ها را در سینماهایش اکران می‌کند. 

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان اصفهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود: «جشنواره فیلم فجر در این استان با ۱۰ فیلم  از ۱۴ بهمن‌ماه به‌مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و به‌دلیل وضعیت کرونا، مراسم افتتاحیه و اختتامیه برگزار نمی‌شود اما سالن‌های نمایش با ۳۰ درصد ظرفیت خود، پذیرای حضور مردم هستند.» 

:: لینک کوتاه مطلب :: mashhadfajrfilm.ir/post/2489



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی